понеделник, 10 февруари 2014 г.

Чийзкейк дебют.





Здравейте! Аз съм си тук,следя си изкъсо всичко.Най-много ми е болно,че нямам възможност да се развихрям в кухнята.Студентския живот не преполага кулинарни приключения освен ако не се прибера вкъщи,където си наваксвам. :) През останалото време изпровизирам to keep it simple and healthy за себе си.

Дълго се канех да направя чийзкейк,но по една или друга причина все го отлагах.Стана така,че предложих рецепта на друг човек,който я направи сполучливо... пък аз все се вайках.
Дойде рожденият ми ден (миналият месец на 23ти).Сметнах за добре като за първи път да спретна един без печене,понеже много ми хареса.

И така запретнах ръкави и за пътеводител си избрах от тефтерчето на Марги.
Но планът за моя беше нещо много шоколадово,което ухае съблазнително на ром с основа от маслени бисквитки.

Използвах:
2 пакета бисквити "Роден край" с масло
масло (но не съм го мерила,слагах на око,за да ми хареса консистенцията)
5 пакета крема сирене
400гр заквасена сметана
3 броя желатин
3 черни шоколада (един за украса)
есенция ром
и други притурки за украса.

Мисля,че на всички е ясна процедурата.След като се направи блата от бисквитки,кремът се подготвя и се излива върху блата,после се стяга в хладилника (хубаво е една нощ).След това е наслада за сетивата.Доста се притесних.. дали ще успея да се оправя с желатина,дали ще разтопя добре шоколада,пък ако го смеся със сметаната дали ще оцеля температурите... Disaster.Получи се!Гладко без гафове.Следващият път ще взема шоколади с над 70% какао,само това му беше недостатъка и че свърши много бързо. :)








Няма коментари:

Публикуване на коментар