вторник, 4 юни 2013 г.

Вкусотиики разни - дребни изкушения.


Не пренебрегвам блога.Всеки ден преглеждам различни сайтове с рецепти и гугъл читалнята ми е най-редовно посещаваната страница.Причината поради,която не поствам е,че или не ми остава време да снимам или просто съм загубила мотивацията си да споделям...по-скоро играя ролята на воайор за всички вкусотии,които талантливите хора из пространството правят.

            Това е като оправдание пред себе си тъй като ме гризе съвестта някак.

Иначе на скоро ми мина балът,изпити,матури и т.н.Та... именно за бала ми се наложи да приготвя някакви дребни сладки.Какъв по-добър помощник от шприца!Но е нож с две остриета и не ми се получава от първия път.Или тестото ще е твърде жилаво или твърде меко.Маслото ми е проблемно,прекалявам с брашното.Ах...бъркотия.
Но тогава се получиха,не снимах обаче имам материал от един успешен път в който ги правих. :)



И в малко по-"токсичен" вид:


От друга страна пък си имам една рецепта за маслени сладки,която винаги ми се получава.Ето ги и тях в различни варианти.




И опит за кошнички:


Имаше и още.. пурички,разни други,но не съм снимала.Общо взето това е за снимковия материал.



Няма коментари:

Публикуване на коментар