сряда, 27 юни 2012 г.

Пърленки на скара.

Привет,привет!

От много време се канех да правя пърленки и днес реших като помолих майка ми за съвет,обаче ни беше свършила маята,а в тези горещини следователно на никой не му се ходеше до магазина :D.Тя ми сподели една много лесна и бърза рецепта и се заех.Както казах стават много бързо на скарата и са вкусни.

Ето ги и тях:




Попринцип продуктите са на око,но прецених горе-долу стойностите:

приблизително 4 ч.ч черно брашно* (+ още малко за доомесване до нелепнещо тесто)
500 мл гореща вода
1 ч.л сода
1 ч.л захар
2 ч.л сол

Приготвяне:

В подходящ съд в който ще месим пресяваме брашното.В друг съд сипваме водата и прибавяме содата,солта и захарта.Разбъркваме до стопяване на продуктите и сипваме при брашното,където предварително сме си оформили кладенче.Месим до нелепнещо тесто и ако е нужно добавяме още брашно.
След като тестото е готово,късаме топчета с големината на ... хм нека да кажем средна ябълка и се разточват на тънко.След това се мятат на скарата и се пекат до готовност.

*Аз използвах 2 чаши черно брашно и 2 чаши фитнес брашно.Иначе по тази методика може да се направи и содена питка :} М/у другото чашката ми е 200мл.

Ами това е.Бързо,лесно и икономично и не на последно място - вкусно!Извинявам се,че пропорциите на продуктите не са изключително точни,но все пак дано ви хареса. :) 

...Иии една класика ^___^ :




Приятен ден.



3 коментара:

  1. Много елегантен блог ! Пърленките са страхотни !
    Поздрави и хубава съботна вечер !

    ОтговорИзтриване
  2. Идеята за скарата ми хареса и ще взема да метна и аз едни пърленки:):):). Изглеждат страхотно!

    ОтговорИзтриване