събота, 26 май 2012 г.

Втори дубъл.

Ех,понасъбраха се тези дни разни поводи...
Ето второ торто-подаръче за един абитуриент - братовчед ми.


И този път се спрях на варианта с бишкотите и панделката,ефектно е пък и исках да затвърдя уменията от първия опит.Само че подноса ми не беше подходящ...но това беше едиствения компактен с по-равно дъно.Мда трябва да се ходи на пазар :D.
Иначе: готови блатове.
Пълнеж: сметана и течен шоколад.
Глазурата е от разтопен млечен шоколад и декорация от бонбонки и пурички.

*     *     *

И тъй като се бях запасила с допълнително блатове и сметана,даже ми и останаха материали,направих една торта за вкъщи.Доста импровизирах и се получи ето това:




Блатовете сиропирах с топъл шоколад.Между тях сметана и ягодки,които държа в хладилника от известно време и най-накрая им намерих приложение.Другото е чисто въображение. :}
Като се има в предвид,че от снощи ми се връзват 4 часа сън и после цял ден съм се занимавала  с тортичките + набързо снимана баница с майонеза 


мога да заключа,че съм герой за себе си ! :D Но когато готварския нагон е на лице,нищо не може да го спре дори и най-голямата умора. (благодаря,че съществува магическата напитка наречена кафе...)

Е това е от мен...за сега. ^^

2 коментара:

  1. Уау, това се казва героизъм и трудолюбие!! Толкова вкусотии на едно място!!! Тортите са страхотни, поздравления.:-)) Да е жив и здрав братовчед ти! Пожелавам му попътен вятър и успех във всяко ново начинание!! Баничката изглежда също изкусително, правила съм с майонеза и се получава доста добре.
    Сърдечни поздрави и нека ентусиазмът ти в кухнята не стихва!:-))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Изключително много благодаря за милите думи!Наистина съм ентусиаст,а хора като ваз ми дават кураж да продължавам. :}

      Изтриване