събота, 7 април 2012 г.

Dummie in the kitchen.

Привет !

Създаването на този блог е в следствие от едно сладко/иронично хоби - "правенето" на сладкиши (в кавички,защото все още съм новаче в областта.).Заслуга имат също и хилядите талантливи хора,от които черпя идеи,хитринки,рецепти и най-вече вдъхновение. 

Открих,че ми доставя удоволствие да майсторя семпли и вкусни неща,било за повод,предизвикателство или просто така.За мен това е изкуство.Макар,че дадена рецепта може да е добре позната,изисква се въображение и човек оставя частичка от себе си,индивидуалност и старание при нейното изпълнение.  : ]


А да,щях да забравя,ироничното в случая е,че много рядко ще ми се случи да опитам собствените си произведения :D (режим на хранене,график знаете как е) но за сметка на това имам верни дегустатори и открити критици,които не ми отказват.

4 коментара:

  1. Здравей, здравей от един друг новак в кухнята, където се оказа, че може да бъде забавно! Пожелавам ти много сладко-забавни мероприятия! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ! Наистина се оказа,че е занимателно и забавно.Успех и на теб !

      Изтриване
  2. Привет и от мен! Пожелавам ти успех в начинанието и с удоволствие ще се отбивам :) Поздрави и Весели празници!

    ОтговорИзтриване