четвъртък, 12 април 2012 г.

Кексчета за повод.

Днес е рожденият ден на майка ми.От сърце й желая всичко най-хубаво и усмивката да не пада от лицето й,защото тя е причината да се сабуждам всеки ден и да се опитвам да я направя щастлива.

Вчера започнах с приготовленията.За съжаление ограничения бюджет ми оряза доста възможностите и реших,защо пък не...кексчета отново.Този път са специални,не само заради повода,все пак са от сърце.Времето ми изигра лоша шега със светлината,но това не ме спря да снимам.Рецептата отново е на блонди за икономични кексчета,като се придържах към моята модификация (вместо сода - бакпулвер).За колоритност сложиш 3-4 супени лъжици сладко от ягоди в тестото и станаха доста ароматни.Декорацията направих с шприц и импровизиран маслен крем 125гр. масло,с 1/2 ч.ч пудра захар + половин шоколад,които не се разтопи благоприятно и една ч.л какао за цвят.Прибавих и шоколадови пръчици с по една бонбонка.И понеже не бях преценила количеството,малко се наложи да поизменя декорацията :D Получиха се 8 кексчета с 3 различни декорации.

I-ви вид.


II-ри вид.


III-ти вид.


Мога да кажа,че и тук съм доволна от резултата,макар,че не ми се понрави факта,че не прецених количеството крем...Обаче реагирах на момента :D.Това е от мен.







 

1 коментар: